Veel gestelde vragen

Voor bedrijf én particulier

Veel gestelde vragen2022-11-21T10:46:40+01:00
Proefdruk2021-11-01T10:30:38+01:00

Wilt u graag eerst een proefdruk ontvangen? Neem contact met ons op en wij kijken graag met u naar de mogelijkheden.

Bestelling annuleren2021-11-01T10:30:36+01:00

Heeft u onverhoopt het verkeerde product besteld of heeft u een andere reden om uw bestelling te annuleren?
Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via +31 499 700 266. Vanwege ons geautomatiseerde machinepark kan uw bestelling namelijk al in productie genomen zijn.

Ik ben ontevreden over mijn bestelling2021-11-01T10:29:52+01:00

Wij doen ons uiterste best om je bestelling conform jouw specificaties te produceren. Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet tevreden bent over het drukwerk. Neem daarvoor contact met ons op, dan regelen we een passende oplossing voor je.

*Wij zijn helaas niet aansprakelijk voor schade veroorzaakt door de vervoerder.

Factuur2021-11-01T10:29:50+01:00

U ontvangt een factuur van uw bestelling. Deze wordt per mail verzonden naar het door u opgegeven mailadres.

Betalen op rekening2021-11-01T10:29:06+01:00

Dit is zeker mogelijk! Neem contact met ons op en wij denken graag met u mee.

Betaalmogelijkheden en BTW2021-11-11T14:41:54+01:00

Bij het afronden van uw bestelling kunt u kiezen voor de betaalwijze Bancontact, Creditcard, PayPal en Klarna achteraf betalen

Als u bij het afrekenen een geldig EU BTW nummer invult, zal de BTW niet in rekening gebracht worden.

Retourzendingen2021-11-01T10:28:21+01:00

Onze producten zijn maatwerk en kunnen om deze reden helaas niet retour genomen worden.

Ophalen2021-11-01T10:28:19+01:00

Het is mogelijk uw bestelling op te halen bij The Creative Corner aan de Industrieweg 160A-B in Best.

Spoed?2021-11-01T10:27:37+01:00

Heeft u een bestelling met (extreme) spoed? Maak dan gebruik van onze koeriersdienst. Neem contact op met onze klantenservice via chat, whatsapp of bel naar +31 499 700 266.

Verzending2021-11-01T10:27:01+01:00

Lever uw bestanden aan op werkdagen voor 17:00 uur en ze worden dezelfde dag nog afgedrukt én verzonden. In de meeste gevallen heeft u uw bestelling de volgende dag in huis.
Wij verzenden standaard met PostNL. U ontvangt een track & trace code in de mail om uw bestelling te volgen.

*Verzenden tijdens corona
Door de grote drukte bij PostNL kan het zijn dat u langer moet wachten op uw bestelling, hier kunnen wij helaas niets aan doen. Onze excuses voor het ongemak.

Hoe kan ik contact opnemen?2021-11-08T11:19:35+01:00

U kunt ons op verschillende manieren bereiken:

• Stuur ons een chatbericht
• Stuur ons een bericht via Whatsapp
• Vul het contactformulier in
• Stuur ons een e-mail
• Neem telefonisch contact met ons op

Wij staan u graag te woord.

Wat is het laatste tijdstip dat ik kan bestellen, zodat mijn bestelling dezelfde dag nog verwerkt wordt?2021-11-01T10:25:39+01:00

Plaats uw bestelling voor 17:00 uur en wij printen én verzenden deze nog dezelfde dag!

*Let op! Dit geldt niet voor koker zendingen. Deze dienen voor 11:00 uur besteld te worden zodat wij ze dezelfde dag nog kunnen verzenden.

*Verzenden tijdens corona
Door de grote drukte bij PostNL kan het zijn dat u langer moet wachten op uw bestelling, hier kunnen wij helaas niets aan doen. Onze excuses voor het ongemak.

Heeft u verder nog vragen?

Staat uw vraag er niet bij? Chat met onze specialisten!

Via de chat zijn wij elke werkdag bereikbaar tussen 09.00 – 17.30 uur. Binnen enkele minuten krijgt u van ons reactie.

Contactformulier

Vul het onderstaand formulier in en wij komen zo snel mogelijk terug op uw bericht.

Title

Go to Top